Adenike Gbadeboriová

29 let, Brand Manager Confectionary


Co mě baví na práci v Nestlé, čím je to jiné než jinde?

Na práci se mi nejvíce líbí, že je velmi rozmanitá a kreativní. Mezi mé nejdůležitější činnosti patří příprava a implementace marketingové strategie a komunikace, hledání nových příležitostí na trhu proinovace, monitorování trhu, spotřebitelských preferencí i konkurenčních aktivit. Jako brand manažerka se neustále snažím upevňovat povědomí o značce a zlepšovat její postavení na trhu.

 

Co jsem za svoji kariéru v Nestlé zažila?

Měla jsem možnost nastavit dlouhodobou online komunikaci globální značky KitKat směrem k mladé cílové skupině. Její součástí byla i kampaň Mistrovství světa v pauzování, která zaujala nejen mladé lidi, ale i odborníky. Za tuto kampaň jsem si převzala v pražské Lucerně Zlatou cenu Effie Awards (celosvětová soutěž za nejefektivnější reklamu roku, hodnotící kreativní zpracování, mediální mix, prodejní výsledky a realizační rozpočet). Už dostat se na shortlist byl velký úspěch, neboť se každý rok do soutěže hlásí mnoho velkých a zvučných značek s velkými rozpočty. Stát na pódiu a přebírat rovnou zlatou cenu jsem si ještě na začátku galavečera nedokázala vůbec představit. Když jsem měla pronést děkovnou řeč, byla jsem nervózní, ale zároveň plná hrdosti, že se podařilo na globální značce, která většinou jen adaptuje mezinárodní koncepty, přinést jedinečný kreativní nápad, který skvěle fungoval v lokálním prostředí u dané cílové skupiny. Práce na marketingu je o neustálém přemýšlení, jak věci posouvat dále, přicházet s novými nápady a být blíže ke spotřebitelům. A to se na KitKatu povedlo. Svou novou komunikací se značka KitKat za poslední dva roky stala pro mladé lidi cool parťákem v jejich každodenním pauzování. Jako brand manažerka značky KitKat jsem si také vyzkoušela spolupráci s českými a slovenskými influencery, s realizačními týmy v Googlu a Facebooku a podívala se do zákulisí nejsledovanějších pořadů mladé cílovky, jako je SuperStar či The Voice.

 

Jaký mám ještě sen, čeho bych chtěla v rámci svého oboru v Nestlé dosáhnout?

Chtěla bych zkusit pracovat na centrále ve Švýcarsku, abych více nasála globální vizi a strategii společnosti Nestlé.

Radomír Šlechta
Volné pozice

Nenašel jsi vhodnou pozici? Jestli chceš i přesto chodit do práce s chutí, dej nám vědět na pojd@schutidonestle.cz a řekni nám, proč bys právě ty měl být součástí našeho týmu.


Naše značky

Sledujte nás